Publicaciones

Seleccione el año y tipo de publicación para agilizar su búsqueda.

Artículo
Título Autores Citación Año
Inclusive Practices in Higher Education: Making Students Feel Welcomed, Valued, and Respected
Estrada, L. P
Estrada, L. P. (2020). Inclusive Practices in Higher Education: Making Students Feel Welcomed, Valued, and Respected. En L. C. Barquero y E. L. Estrada (eds.),Memoria del III Congreso de la Enseñanza del Inglés de la Región Huetar Norte, (pp. 324-328). Instituto Tecnológico de Costa Rica.
2020
Apuesta por el fortalecimiento y empoderamiento turístico de los asociados de la cooperativa agroturística y de servicios múltiples de San Ramón de La Virgen de Sarapiquí (COOPROTURS R.L)
Estrada, L. P., Fernández Mora, L. y Pérez Hidalgo, E.
Estrada, L. P., Fernández Mora, L. y Pérez Hidalgo, E. (2020). Apuesta por el fortalecimiento y empoderamiento turístico de los asociados de la cooperativa agroturística y de servicios múltiples de San Ramón de La Virgen de Sarapiquí (COOPROTURS R.L). Revista Ventana, 14(1), 7-10.
2020
III Congreso de la Enseñanza del Inglés de la Región Huetar Norte: “Empoderamiento del docente en su mediación pedagógica
Estrada, L. P.
Estrada, L. P. (2020). III Congreso de la Enseñanza del Inglés de la Región Huetar Norte: “Empoderamiento del docente en su mediación pedagógica”. Revista Ventana, 14(1), 58-60.
2020
La comunidad de San Ramón de La Virgen de Sarapiquí: Un estudio de caso sobre turismo rural y empoderamiento de mujeres
Estrada, L. P., y Mora, F. L
Estrada, L. P., y Mora, F. L, (2020). La comunidad de San Ramón de La Virgen de Sarapiquí: Un estudio de caso sobre turismo rural y empoderamiento de mujeres. New Trends in Qualitative Research, 4, 491-498.
2020
Learning Implications Based on Teaching Experience: Empowering Students to Become Protagonists of their Own Learning
Estrada, L. P
Estrada, L. P. (2020). Learning Implications Based on Teaching Experience: Empowering Students to Become Protagonists of their Own Learning. En L. C. Barquero y E. L. Estrada (eds.), Memoria del III Congreso de la Enseñanza del Inglés de la Región Huetar Norte, (pp. 319-323). Instituto Tecnológico de Costa Rica.
2020
Memoria del III Congreso de la Enseñanza del Inglés de la Región Huetar Norte
Estrada, L. P
Estrada, L. P. (ed.). (2020). Memoria del III Congreso de la Enseñanza del Inglés de la Región Huetar Norte. Instituto Tecnológico de Costa Rica.
2020
Through the lenses of photography and ethno-poetry: What does feminism mean? Book of Abstracts del IV International Congress on Qualitative Research
Estrada, L. P
Estrada, L. P. (2019). Through the lenses of photography and ethno-poetry: What does feminism mean? Book of Abstracts del IV International Congress on Qualitative Research. Cebú, Las Filipinas, (pp.186-195), Asian Qualitative Research Association.
2019
Students' Insights on E-Portfolios in English for Specific Purposes
Estrada, L. P., y Jiménez, C. O
Estrada, L. P., y Jiménez, C. O. (2019). Students' Insights on E-Portfolios in English for Specific Purposes. LETRAS, (66), 145-163.
2019
Good Night Stories for Rebel Girls: Disrupting a Computing Engineering Class in the Higher Education Context
López-Estrada P.
López-Estrada P. (2019). Good Night Stories for Rebel Girls: Disrupting a Computing Engineering Class in the Higher Education Context. En A. P. Costa, P. L. Reis, A Moreira (eds.), Computer Supported Qualitative Research. WCQR 2019. Advances in Intelligent Systems and Computing, (861, pp. 223-234). Springer, Cham.
2019
Memoria
Título Autores Referencia Citación Año
III English Teaching Congress Huetar Northern Region
Patricia López Estrada
López Estrada, P. (2020). “Memoria del III Congreso de la Enseñanza del Inglés de la Región Huetar Norte”. III Congreso de la Enseñanza del Inglés de la Región Huetar Norte. Santa Clara, San Carlos, Costa Rica, 2019.
López Estrada, P. (2020). “Memoria del III Congreso de la Enseñanza del Inglés de la Región Huetar Norte”. III Congreso de la Enseñanza del Inglés de la Región Huetar Norte. Santa Clara, San Carlos, Costa Rica, 2019.
2020

Páginas