Publicaciones
Seleccione el año y tipo de publicación para agilizar su búsqueda.
Título | Autores | Citación | Año |
---|---|---|---|
Inclusive Practices in Higher Education: Making Students Feel Welcomed, Valued, and Respected |
Estrada, L. P. (2020). Inclusive Practices in Higher Education: Making Students Feel Welcomed, Valued, and Respected. En L. C. Barquero y E. L. Estrada (eds.),Memoria del III Congreso de la Enseñanza del Inglés de la Región Huetar Norte, (pp. 324-328). Instituto Tecnológico de Costa Rica.
|
2020 | |
Apuesta por el fortalecimiento y empoderamiento turístico de los asociados de la cooperativa agroturística y de servicios múltiples de San Ramón de La Virgen de Sarapiquí (COOPROTURS R.L) |
Estrada, L. P., Fernández Mora, L. y Pérez Hidalgo, E. (2020). Apuesta por el fortalecimiento y empoderamiento turístico de los asociados de la cooperativa agroturística y de servicios múltiples de San Ramón de La Virgen de Sarapiquí (COOPROTURS R.L). Revista Ventana, 14(1), 7-10.
|
2020 | |
III Congreso de la Enseñanza del Inglés de la Región Huetar Norte: “Empoderamiento del docente en su mediación pedagógica |
Estrada, L. P. (2020). III Congreso de la Enseñanza del Inglés de la Región Huetar Norte: “Empoderamiento del docente en su mediación pedagógica”. Revista Ventana, 14(1), 58-60.
|
2020 | |
La comunidad de San Ramón de La Virgen de Sarapiquí: Un estudio de caso sobre turismo rural y empoderamiento de mujeres |
Estrada, L. P., y Mora, F. L, (2020). La comunidad de San Ramón de La Virgen de Sarapiquí: Un estudio de caso sobre turismo rural y empoderamiento de mujeres. New Trends in Qualitative Research, 4, 491-498.
|
2020 | |
Learning Implications Based on Teaching Experience: Empowering Students to Become Protagonists of their Own Learning |
Estrada, L. P. (2020). Learning Implications Based on Teaching Experience: Empowering Students to Become Protagonists of their Own Learning. En L. C. Barquero y E. L. Estrada (eds.), Memoria del III Congreso de la Enseñanza del Inglés de la Región Huetar Norte, (pp. 319-323). Instituto Tecnológico de Costa Rica.
|
2020 | |
Memoria del III Congreso de la Enseñanza del Inglés de la Región Huetar Norte |
Estrada, L. P. (ed.). (2020). Memoria del III Congreso de la Enseñanza del Inglés de la Región Huetar Norte. Instituto Tecnológico de Costa Rica.
|
2020 | |
Through the lenses of photography and ethno-poetry: What does feminism mean? Book of Abstracts del IV International Congress on Qualitative Research |
Estrada, L. P. (2019). Through the lenses of photography and ethno-poetry: What does feminism mean? Book of Abstracts del IV International Congress on Qualitative Research. Cebú, Las Filipinas, (pp.186-195), Asian Qualitative Research Association.
|
2019 | |
Students' Insights on E-Portfolios in English for Specific Purposes |
Estrada, L. P., y Jiménez, C. O. (2019). Students' Insights on E-Portfolios in English for Specific Purposes. LETRAS, (66), 145-163.
|
2019 | |
Good Night Stories for Rebel Girls: Disrupting a Computing Engineering Class in the Higher Education Context |
López-Estrada P. (2019). Good Night Stories for Rebel Girls: Disrupting a Computing Engineering Class in the Higher Education Context. En A. P. Costa, P. L. Reis, A Moreira (eds.), Computer Supported Qualitative Research. WCQR 2019. Advances in Intelligent Systems and Computing, (861, pp. 223-234). Springer, Cham.
|
2019 |
Título | Autores | Referencia | Citación | Año |
---|---|---|---|---|
III English Teaching Congress Huetar Northern Region | López Estrada, P. (2020). “Memoria del III Congreso de la Enseñanza del Inglés de la Región Huetar Norte”. III Congreso de la Enseñanza del Inglés de la Región Huetar Norte. Santa Clara, San Carlos, Costa Rica, 2019. |
López Estrada, P. (2020). “Memoria del III Congreso de la Enseñanza del Inglés de la Región Huetar Norte”. III Congreso de la Enseñanza del Inglés de la Región Huetar Norte. Santa Clara, San Carlos, Costa Rica, 2019.
|
2020 |